شــــــــــــــــــــرمندمْ ...

شــــــــــــــــــــرمندمْ ...

 

من شــــــــــــــــــــرمندمْ


واسه وقتایی که میتونستم برم ولــــــــى موندم


واسه حرفایی که میتونستم بزنم ولی نزدم که حرررررمت بمونه..


واسه حرفایی که میتونستی نزنی ولی زدی..


ولــــــــى شکستی..


تصویری که ازت تو ذهنم بودو


حسی که تو دلم بودو


حرمت صادقانه موندنمو..هه


آره شــــــــــــــــــــرمندمْ


واسه موندنم پای کسی که فقط ادعای دوست داشتنمو داشت


واسه رد کردن و خورد کردن کسایی که تو حسرتم موندن..


خودم کردم تقصیر من بود!


گله نیست! کینه نیست! عقده نیست! یه اعترافه


من.......... شـــــــــــــرمندم

 



نظرات شما عزیزان:

░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:40---30 فروردين 1394
به بعضیام باید گفت:با من مشکل داری؟!

خوش بحالت خیـــــلیـــــــــا هَمینَم ندارن !!

والا...!!


╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت11:09---12 اسفند 1393
اگــــــــــــر با من راه می آمــــــــــــدی

تمــــــــــــام شهر را جــــــــــــاده میكردمـــــــــــــــ


دختر شیشه ای
ساعت13:07---6 اسفند 1393

*آخــــــــ ـــر قــــ ــصـــ ــه...*

خداوندا....



تو میدانی که انسان بودن وماندن



در این دنیا



چه دشوار است........


milad7
ساعت12:17---30 بهمن 1393
بـبـیـــن مَـن هَـمـــیـنـم کِــه هَـســـتـم…

اگـــه مـیـــخـواے مِـثِــــه بـقــیـه بـــاشَـم...

بَـقـــیـه هَـــسـتَـن..!


farham
ساعت14:35---17 بهمن 1393
اسپانیایی ها میگن : "عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است ." ایتالیایی ها میگن:"عشق یعنی ترس از دست دادن تو !" ایرانی ها میگن :"عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود

minaf
ساعت10:33---25 مهر 1393
دست به صورتم نزن



میترسم بیفتد نقاب خندانی که بر صورت دارم.....



وبعد



سیل اشکم تو راباخود ببرد....



وباز من بمانم وتنهایی


shahram&maryam
ساعت19:50---19 مهر 1393
سلام عزیزم.ممنون از اینکه به وبم سر زدی و لینکم کردی.وبت عالیه.لینکت کردم

aloone-boy
ساعت11:36---16 مهر 1393
من از تمام آسمان یک باران را میخواهم ازتمام زمین یک خیابان را واز تمام تو........ یک دست که قفل شود در دست من!!!!

مجید اصغرزاده
ساعت16:46---12 مهر 1393
مرسی که لینکم کردی .با افتخار لینکت کردم

yas
ساعت11:09---10 مهر 1393
پــِسـَر : تـو تـآ حـآلآ سـ..كـ...س בآشـتـے ؟

...בُخـتـَر : نـہ نـَבآشـتـَ ـم

پــِسـَر : چـــرآ ؟

...בُخـتـَر : چــون كـہ نمـے خــوآم

...پــِسـَر : وَلـے سـ...كـ...س يـہ نيـآزه

...בُخـتـَر : وآسـہ مـَ ـن نيســت

...پــِسـَر : اَصلآ روشـَ ـن فـكــر نيســتــے

בُخـتـَر : ايـنـآ رو بـہ خــوآهـَرتـَ ـم گـُفـتـے ؟

:...:پــِسـَر

...בُخـتـَر : پـَس خـَفـہ شــو


missnarges
ساعت0:58---8 مهر 1393
عشق یعنی با تو گشتن همکلام



عشق یعنی انتظار یک سلام


عشق یعنی دست های رو به دوست


عشق یعنی مرگ در راهت ، نکوست


عشق یعنی شاخه ای گل در سبد


عشق یعنی دل سپردن تا ابد !



تا ابد عاشقتم ...!


minaf
ساعت23:00---6 مهر 1393
رفت ....
اما مرا بزرگ کرد رفتنش
عاقل کرد ...
یاد گرفتم اعتماد بیجا تنهایی به بار دارد
یاد گرفتم وابستگی برای خداست نه بنده هایش
میبینمش .... اما
برایم طعم گذشته را ندارد
تلخ شده است !!!
ساعتها نگاهش هم بکنم گوشه ای از دلم نمیلرزد ...
رفتنش چنین خنثی کرد دلم را
که
برای خودش هم تکانی نخورد ....!


minaf
ساعت22:35---6 مهر 1393
میگی مهم نیست اما زمانی که میبنیش داغ دلت تازه میشه

میگی مهم نیست اما تا بهش فکر میکنی اشک تو چشمات جمع میشه ...

میگی مهم نیست اما زمانی که خیلی تنهایی عکساشو نگاه میکنی و باهاش حرف میزنی ...

میگی مهم نیست اما بعضی اوقات دستت میره رو شمارش که زنگ بزنی ... نزنی .... بزنی ...نزنی !!!

میگی مهم نیست اما هی عکسشو جلو ، عقب میبری و میبوسیش !!!

میگی مهم نیست اما شبا تاصبح خوابت نمیبره ، با خودت میگی چیکار میکنه ؟

میگی مهم نیست اما میخوای بدونی الان کجاست و چیکار میکنی ...

میگی مهم نیست اما میدونی چقدر مهمه !

میدونی خیلی دوسش داری ولی میگی مهم نیست

نگو مهم نیست
بگو مهمه اما نیست


m
ساعت23:37---23 شهريور 1393
یادمان باشد اعتماد المثنی ندارد....

erfan
ساعت12:10---22 شهريور 1393
چنــב وقتـیـ ωـت ؛

هــر چـه مـیـ گرבمــ

هیــچ حر؋ــیـ بهـتــر از ωــڪـــوتـــ پـیـــבا نـِمـیــڪـنمــــ,

نـگـآهـــمــــ امٌـــآ . . . !

گــاهـیـ حــر؋ــــ مـیـ زنـــב؛

گـاهــیـ ؋ـریــآב مـیـ ڪشـــב؛

و مـךּ همیشـه بـه בنـبـالــ ڪــωــیــ مـیـ گــرבمـــ؛

ڪـه بـ؋ـهـمــــב!

ایךּ نگــآهـ פֿـ ωـتـه ؛

چـه مـیـ פֿــوآهــב بـگــویـــــב ...!


reyhane
ساعت13:38---18 شهريور 1393
دلگیرم
از دنیآ و روزگآرش
از بی کسی هآ و سکوت هآ!
این منم که اینگونه خسته ام
منی که همیشه خوب بودم و خندآن
منی که خنده هآیم مثآلی بود به مثآل ضرب المثل!
نمی توآنی بفهمی و البته عجیب هم نیست برآیم!
چون “تـو”، “من” نیستی!
پس لطفا قضآوتم نکن…


علی
ساعت17:10---15 شهريور 1393

اگر با کسی نیستم خوشحال نباش
وقتی تنها مانده ام
یعنی هنوز نتوانسته ام تو را ببخشم و بروم .



pirooz
ساعت16:38---13 شهريور 1393
بزرگترین دروغت را یادت هست؟؟!! گفته بودی همیشه راست میگویم...!!

علی
ساعت21:58---12 شهريور 1393
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ… ﻓﻘﻂ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﻭ ﺑﻪ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯾﻢ ﺩﺭﺱ ﻧﺮﺳﯿﺪﻥ ﻣﯿﺪﻫﻢ..!

پگاه
ساعت0:17---12 شهريور 1393
سخته
وقتی دلت گرفته بیخودی به گوشیت زل بزنی
درحالیکه میدونی هیچکس
هیچ جایی از این دنیا
حواسش بهت نیست...


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت13:28---11 شهريور 1393
خواب..... تـو چـه مـیفـهـمـی از روزگـارم .... از دلـتـنـگـی ام ... گـاهـی بـه خـدا الـتـمـاس مـیـکـنـم ... خـوابـت را بـبـیـنـم ... مـیـفـهـمـی ؟!! فـــــقــــــط خـــوابــــــت را !!!

بهزاد
ساعت13:08---11 شهريور 1393
سلام،یه مدت نبودم ،ممنون بهم سر زدی،شاد وموفق باشی. همیشه.
مرا باور کن


نازنین
ساعت11:20---11 شهريور 1393
گاهی انقدر دلتنگ کسی میشوی....
که اگر خودش بفهمد،ازنبودنش خجالت میکشد...


دلبند
ساعت1:28---11 شهريور 1393

مدت هاست تنهایم

اما دلـــــــــــــــــــــــتنگ اغوشی نیستم....

خسته ام

ولی به تکیـــــــــــــه گاهی نمی اندیشم...

چشم هایم ترهستندوقرمز

ولــــــــــــــــــــــــــ ــــی رازی ندارم....

چون مدت هاست!!!

دیگرکسی را"خـــــــــــــــــیلی"دوست ندارم....


missnarges
ساعت18:15---10 شهريور 1393


mahla
ساعت14:43---10 شهريور 1393
داشتَـــــم اشکـــ مـی ریختــــمُ و بِهـــش میگُفتـــم :

نَـــرو تــــوُروخُـــــدا تنهام نـَــزار


مــَن به غیـــر از تــو دیگــه کَســی رو نــَدارم


سلاممممممممم گلم ممنون ک ج دادی منو با اسم stormygirl لینک کن تو هم بگو تو رو با چ اسمی بلینکم بابای زود جواب بدیا

بخُــدا خیلــی دوستـتـــ
دارم با انگشتاش

اَشکَـمــو پاکــ کــردوگُفتــ : بِخدا مــَنم

"دوســــِش دارَم "::


omid
ساعت11:41---10 شهريور 1393
دل استــ دیگر خسته میشود …
بی حوصله میشــود …
از روزگار از آدمـــــــها از خــودشـــــ
از این قابــها , از اثباتــ , از تـــــوضیــح
از کلماتــــی که رابـــطه ها را به گند میکشـــد


reyhane
ساعت0:52---10 شهريور 1393
باید میدانستم
سرانجام تورا
ازاینجا خواهد برد
این جاده که زیر پای تو
نشسته بود…


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت22:39---9 شهريور 1393
پــــلاک
کوچـــه ، حـــتــــی آدرس
خانـــــه ام را عـــــوض کــرده ام
چه فایــــده ،
یــــاد تــــــــــــــو
در پــــرت تــــرین خیـــابـــان های
این شـــهــــر هـــم مـــــرا به راحــتــی
پـــیــــدا می کـــنـــد…


عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:58---9 شهريور 1393
خدايا اين

“قسمت” رو کجا فرستادي که

هر وقت نوبت من ميشه،

ميگن “نيست” ؟


nanaz
ساعت10:39---9 شهريور 1393
به این نتیجه رسیدم که هیچ کس کامل نیست

هر کسی تو دنیا بعضی چیزا رو داره

بعضی چیزارو نداره..

مثلا خود من

معرفت دارم

ولی لنگه ندارم


مائده
ساعت22:59---8 شهريور 1393
زیباترین ستایش ها نثار کسی که

کاستی ها و لغزش هایم را می داند و باز هم دوستم دارد


romisa
ساعت12:29---8 شهريور 1393
از پشت دود سیگاری
که نمی کشم;
جهان را می نگرم که به هوا
می رود...


missnarges
ساعت19:34---7 شهريور 1393
به گالــــــــــــری منم سر بــــــــــزن

♫NADIA♫
ساعت16:03---6 شهريور 1393
خدايا هى ميخوام بگم شکرت به خاطر اين زندگى که بهم دادى
ميترسم ناراحت شى فکر کنى دارم تيکه ميندازم:|


DUYĞU
ساعت15:43---6 شهريور 1393
مــــن دخــــتر شدم...

تا با تــــمام وجودم عاشـق یه نـــفر باشم، فقط یه نفر...
من دخــــتر شدم...

تا با احســاسات قشــنگم آرومــش کنم...
من دخـــــتر شدم...

تا تکــــیه گاه خســــتگی های یه مــــرد باشم...
من دخـــــتر شدم...

تا به یـــه نوزاد زنــــدگی ببخـــــشم...
به ســـلامتی دخــــترای سرزمینــــــم


SAHAR
ساعت22:23---5 شهريور 1393
.
میشــــه اسـم پاکتو / رو دل خـــــدا نوشت
میشه با تو پر کشید / تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت / تا خــــود خـدا رسید
میشــه چشــم نازتو / رو تن گلهــــا کـشید
روز دختر مبارک


سَعيــــــــد
ساعت11:32---5 شهريور 1393
سلام آجی عاطفه،قربون تو برم که اینقد مهربونی و باوفا.خدا حفظت کنه خوبی آجی؟
منم هی بدک نیستم ولی روزگاره دیگه،یجوری باهاش میسازیم و الا من کوچیک همتونم هستم ومخلص تمامی دوستام.خوبم فقط دیگه اونقدا کمبود وق پیدا کردم که باور کن اصن دیگه وقت نمیشه حتی هرازگاهی هم بیام و ناظر وب زیباتون شم...راسی دمت گرم وبت عالی بود محشر شده،بازم هر وق خواستی سرافرازمون کنی و قدم رنجه فرمایی من درخدمتم ایشاا.. که سعی میکنم منم زودیا آپ شم اگه خدا بخواد...موفق و مؤید باشی آبجی...


دلبند
ساعت11:54---4 شهريور 1393
میگن شبایی که خوابت نمیبره یکی داره بهت فکر میکنه

بابا انقد به من فک نکنید بزارید بخوابم دیگه!!


khatere98
ساعت9:59---4 شهريور 1393
آبجي لينكي فقط قالب چون عوض ميكنم يكم بهم ريخته روصفحه اصلي نيومده درستش ميكنم شرمنده

khatere98
ساعت9:57---4 شهريور 1393
خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند

فکری کن

اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت .


khatere98
ساعت9:52---4 شهريور 1393
خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند

فکری کن

اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت .


khatere98
ساعت9:49---4 شهريور 1393
چگونه دست دلم را بگيرم ودر كنار

دلتنگيهايم قدم بزنم

در اين خيابان

كه پر از چراغ و چشمك ماشينهاست

...نه آقايان:

مسير من با شما يكي نيست

از سرعت خود نكاهيد

من آداب دلبري را نمي دانم


khatere98
ساعت9:46---4 شهريور 1393
نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی . .


پریناز
ساعت7:39---4 شهريور 1393

یادم باشد یاد بگیرم،

گاهی نباید ناز کشید،

نباید انتظار کشید ،

آه کشید ،

درد کشید ،

فریاد کشید...!

فقط باید دست کشید....


saeedsingle
ساعت15:57---3 شهريور 1393
رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن
ابتدای یک پشیمانیست حرفش را نزن
گفته بودی چشم بردارم از چشمان تو
چشمهایم بی تو بارانیست حرفش را نزن


khatere98
ساعت11:28---3 شهريور 1393
این پسرافک میکنن مایادمون نمیادکه وقتی بچه بودن چه جوری به مامانشون التماس می کردن که توروخدافقط همین یکی راواسم لاک بزن. والا بقرعان هی هیچی نمیگیم.

khatere98
ساعت11:26---3 شهريور 1393
پسرا از لباسهای تنگ دختراایرادمیگرفتن الان خودشون بدترشومیپوشن/ازابروبرداشتن ایرادمیگرفتن حالاخودشون بیشتربرمیدارن/میگم ایناکه اینقدازکلیپس دختراایراد میگیرن میترسم فردا پس فردا دوتا کلیپس بزنن بیان تو خیابون!!!.

khatere98
ساعت11:24---3 شهريور 1393
به بضی از این پسرام باس گفت شما شلوارتو بکش بالا پرچم بمونه واس مرحله بعد!!
آرررره


khatere98
ساعت11:22---3 شهريور 1393
خدایی به پسرا حسودیم میشه!
عقل ندارن راحتن!
به افتخار همه دخترا….


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ساعت 10:52 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |